dagens

idag satt min lärare och min kära klasskompis och pratade om hästar. Dom beskrev och pratade om hur det var att rida speciella hästar, och självklart självklart lät det inte som att de pratade om hästar i mina öron. " Han är ganska svår att rida för han är så spänd". "Dom vill att man ska rida dom litegrann men inte för hårt". "Jag gillar att rida honom, men han är känslig". "Jag är alltid så försiktig med mina händer men ändå verkar det alltid som att jag gör fel". ja, och så fortsatte dom. Tur nog hörde inte min lärare mina små fnissningar bakom hennes rygg. och jag måste sluta tolka saker perverst! peace out!

Kommentarer
Postat av: EMMA

HAHAHA. det där kan ju bara tolkas på ett sätt. detvillsäga INTE på rätt sätt. HAHAHA.

2009-05-08 @ 12:38:11
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag: åh jag vet!

2009-05-08 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0