dagens

 Malin säger:
appropå palt, vet du någon bra strålning?
 kanske den i solariumet?=
Ida säger:
 nje detn är ju dålig. man kan få hudcanser av den
 haha
Malin säger:
 öh nej?
 men det är ju bra till dom som vill bli bruna
Ida säger:
 ja men man får ju hudcanser om man solar för mycket.
Malin säger:
 men jag tror jag tar det med motivation att det faktiskt finns folk som vill bli bruna!
 om hon inte accepterar det är det ju lite..........
 rasistiskt?
Ida säger:
 jaja gör som du vill.
Malin säger:
 HAHAHA. din dummefan! jag skojjar ju bara med dig

ojsan, som ni skulle veta hur jag satt och fnissade för mig själv. min mamma måste verkligen tro att no, och speciellt atomfysik är mitt favoritämne. hahahahahhaha. atomfysik var det. puss och peace!

p.s1 gissa hur glad jag är på en skala ett till tio för att vi inte behöver jogga 2.4 kilometer imorgon i skolan? 10000000000000. wiiii. Istället ska vi se på fridas dansuppvisning, så mycket bättre. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0