fredag

Idag när jag kom hem hade jag fått min klänning som jag har beställt. (Jag vet att ni fortfarande kanske inte vet vilken det är.) Den var typ lite för stor, eller alltså mitt problem är den är fööör uringad. Jag sitter här och försöker komma på en lösning. Ett, jag kan inte sy upp banden för den har inga band. Två, jag ska till lindex imorgon och leta efter något som jag kan ha under. För jag känner mig inte tillräckligt modig för att gå "topless" under den. hahaha. Just ja, det är den svara klänningen med volanger som kom hem till mig idag. Det skulle kunna vara min nya bästavän, men tydligen så ville den inte det. Eller vi får se.
Förövrigt så säger folk så här om mig. Det kan ju vara trevligt att veta. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0