onsdag

Idag med skolan var vi på något som har med säkerheten i fjällen att göra. Fy tusan vad jobbigt, jag är så trött. Det var massor av olika stationer som man skulle göra i lag. En sak vi skulle göra var att ha på ett par glasögon som gjorde så det kändes som om man vore full. Sedan skulle man snurra med dem på sig och springa en bana, dock mycket svårare än det låter. Den mesta av tiden i den stationen tillbringades nog liggande på backen skulle jag tro. Men det var ändå rätt roligt faktiskt, allt snurrade och den platta backen förvandlades till en berg-och-dalbana.

Förresten så har jag läst ut "så länge vi båda andas"!!! Jääääjj. men jag ska inte säga hur den, (läs: allt ) slutade. Det vore lite taskigt mot er andra. hahhaha. Men jag gillar den. Så klart. puss på allt som har med twilight att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0