om tankar kunde döda

Om tankar kunde döda, då skulle inte cdon.com leva särskillt länge.
Om tankar kunde döda, ja då skulle jag ha haft min älskade älskade älskade bok "så länge vi båda andas".
Men nu kan ju inte tankar döda, så därför finns cdon.com kvar och därför skjuter dom upp bokens release datum och därför sitter jag här utan min älskade bok som jag skulle ta hand om som om det vore den dyrbaraste diamanten.
Nu tror jag att ni har uppfattat min kärlek till twilight nog för idag. vi återkommer i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, varför i HELVETE?! Jag har fan lagt många hundratals kronor på cdon, och när jag verkligen behöver de, så skickar de inte den sjukligt efterlängtade boken! Fy fan!

Om tankar kunde döda, som sagt.



Svar: Jag går samhällsprogrammet :) Går du i nian?

2009-03-06 @ 18:11:50
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0