ett tillskott i erat ordföråd

Jag har alltid hört att man ska dela med sig av sin intiligens. Så därför vill jag berätta för er att sykomor är ett mullbärsfikonträd. Ni kan alltid ha användning av det när ni exempelvis ska skriva en historia då de busiga barnen springer över den läskiga farbrons trädgård, han kanske har ett sykomor där. Och även om han inte har det, så är ni ju ett ord rikare nu. (hahahha,. skratta med läs:åt mig, om ni vill) Förresten så vill jag berömma mig själv som har bakat en himmelsk god morotskaka idag. puss på er! p.s Jag dömer er inte om ni inte förstår ett piss av detta inlägg. jag älskar er ändå.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag gillade detta inlägg! :D



Svar: Ja, det är ju rätt kass kvalitét på filmer som inte finns på dvd, men definitivt bättre än att inte se den alls! :)

Jag hoppas verkligen att jag får den i present! :D Jag har redan lagt ut en mindre förmögenhet på Twilight :P Nej okej, kanske inte :P Men en del pengar i alla fall :P

Jag fyller sjutton :) När fyller du, och vad fyller du då? :)

2009-03-05 @ 10:12:26
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Haha ja, jag längtar grymt mycket tills jag fyller arton! En hel del mer än vad Bella gjorde ;)

Då får jag säga grattis i förskott till dig med! :D

2009-03-05 @ 11:45:23
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0