yooo dudes!!!!!!!

jag sitter i emmas rum och tänker lite smått börja förbereda mig för årets kirunafestivalen som startar på torsdag. vi börjar med johan palm bara för att jag känner mig på palm-humör, haha. och bara så vi har det klart för oss så känner jag mig som världens idol-neard när någon frågar vilka jag ska se på festivalen. "johan palm, måns, E.M.D, John ME och adiam dymot (stavas hurrr)" blir alltid mitt svar. men puss på idol, johan palm here we come, och jag klär mig nog i felix svarta skinnjacka när du spelar. Bara för att. peace out!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men va? :o Kommer John ME? :o Jag vill också!

Förresten så är det väl jävligt korkat att ha Kirunafestivalen och Peace samtidigt?

2009-06-21 @ 13:15:15
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0