gah

Style by MATS MATS måste sluta blogga på tusenapor och det suger ju tycker jag och alla andra läsare. Av samtliga kommentarer på hans senaste inlägg finns det noll stycken som tycker att han ska lägga ner. Vi får hoppas att style by mats blir en del av oss här på blogg.se. Det skulle nästan vara lite coolt. hHAha. 
föralltid style by mats mats. peace out!

p.s det är något konstigt med mig. vet ni vad jag lyssnar på just nu??!! musik som vi aldrig trodde att jag skulle lyssna på, men här sitter jag och sjunger. i got my rock-moves. 

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

jo det är klart. men hon har tidigare sagt själv att det hon vill mest är att bli vampyr. och det är ju typ det hon tjatar om hur länge som helst så ja..?

2009-06-18 @ 21:46:47
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0