you and you and you and you

idag har jag sett mean girls. jag älskar den filmen, och det knäppaste är: jag äger inget exemplar själv. Då undrar ni hur jag har kunnat se den? lånat av min kära väns lillasyster. SÅ mycket gillar jag den filmen. jag älskar mean girls. Den är så enkel men så rosa och så bra och så tjejig men så spännande och lika bra varje gång man ser den. Den får mina knän att vika sig (nästan iallafall). titta bara!
love ya! xoxo/M
ps. nyss skulle jag springa in i emmas rum och hämta laddaren till datorn när jag fann en mystisk peruk och en liten prinsesskrona i hennes soffa. Först fick jag nästan en hjärtattack och trodde att det var en människa som låg där. Sedan när jag insåg att det var en peruk började jag misstänka att emma skaffat ett yrke för att kunna tjäna ihop pengar. Men det visade sig att vara en peruk som man använder när det är halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0