lördag

jag vet inte vad jag vill skriva. jag vet inte hur jag vill att min blogg ska vara. har ni några förslag så säg till. såklart inte. har två sprade inlägg i utkastet, ett från igår och ett från idag. båda har någon slags anknytning till facebook. facebook tar snart över våran värld. vad hände med den gamla goda tiden innan facebook kom och tog över våra tankar??!! but i kind of like it. love it.
också var det facebook igen. typiskt. jag ska sätta mig ner och lyssna på lite musik, och börja fundera på tiderna inlägg. förslag får gärna lämnas som sagt. men ni är ju lite blyga. som jag har förstått. men förslag som sagt, vad vill ni läsa om och sånt. over and out!

Kommentarer
Postat av: Evelina

På den gamla goda tiden var det LunarStorm som tog över världen, inte så gott ändå alltså!

Och jag vill läsa om dig!

2009-07-25 @ 16:56:25
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0