I'm back in business

ja, ni läste rätt. Nu är jag tillbaka. Farväl säger vi till stockholm, men vi ses snart igen hoppas jag! För er som undrar så var stockholm precis som väntat - fint. Väldigt fint! Solen har lyst på oss och vi har haft sjukt roligt. På kvällarna har vi suttit på klippor eller kanske en flotte och haft det almänt kul (därav några möjligtvis konstiga sms). På onsdan var vi på södrabar, sebastian var underbar så jag tänkte ge det ett helt eget inlägg. hihiih. Och jag har shoppat såklart, utvecklat min garderob lite. Det känns bra måste jag säga. Också har vi skaffat oss en favorit restaurang/cafeé i huvudstaden. Men senast när vi åt där var jag så satans nervös så jag knappt kunde äta. haha. nu ska ni få se stockholm genom min kameralins!
puss på stockholm!


Kommentarer
Postat av: klara\

haha det forklarade weirdo sms.et jag fick av dig!!

2009-07-19 @ 19:55:49
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0