23:32 (23 januari)

Dom här tio 'citaten' tycker jag beskriver min blogg ganska bra! Med detta tycker jag att vi säger grattis till världensbästa, eller iaf nästan världens bästa blogg. För om 28minuter fyller min blogg två hela år. Yäy! WE ARE THE SHIT AND I KNOW YOU ALL LOVE US!
"Du vet det dära äpplet som killarna har i halsen?, vad har vi då?,En persika?"
Skakande läppar, ögonkontakt och kärlek vid första ögonkastet
Shit pommesfrittes asså !, lägg märke till typ världens smalaste kill ben. ! "Ta mig till himlen" x )
I lööööv bring it on!

för åldern är ju bara en siffra, eller hur?
Idag är The killers husguden!
coop det nya ungdomshuset
"Nej usch, träning har aldrig varit något för mig. Man lever ju bara en gång, låt oss skratta istället. Det förlänger ju också livet!"
"Det är ganska oskönt att ligga så här och titta för ögonen åker typ upp i hjärnan"
"och Edward är sjukt snygg. GAH! Behöver jag säja mer?"
(och nej M jag har inte glömt bort att du lovade mig en kommentar!) PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet inte om du menar meej.. ;b

men

STORT GRATTIS PÅ MALINS BLOGG PÅ DET ANDRA ÅRET. MÅTTE DEN FÅ ETT VÄRDIGT AVSLUT NÅGON GÅNG :@

SKOJA XD!!!!!!! MÅ DEN LEVA FÖRALLTID :)

HA EN FIN AFTON! / KUNGEN (dt blev högtidligt alltid...)



2009-01-24 @ 01:27:41
Postat av: Anonym

I LOVE you AND YOUR LEGS

2009-01-26 @ 22:03:05
Postat av: jens lekman you know (bakgrundsmusik)

Babababbabbababababb!

2009-01-26 @ 22:04:28
Postat av: Anonym

gattis

2009-01-26 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0