god morgon!

hahahahah. Idag skulle jag kliva upp tjugo minuter innan sju för att gå ut med charlie, äta världens största frukost och skicka iväg Felix till skolan. Jag ställde alarmet på min dampiga mobil, och det ringde. Jag kastade på mig kläderna och gick ut i köket. "Mörkt" hörde jag mig själv tänka, och självklart var det mörkt. Klockan var bara halv fem på morgonen. Arg på min mobil gick jag tillbaks till min säng och sov. Nästa gång jag vaknade upp av typ tio alarm så var jag så mycket tröttare. varför är det alltid så? Funderar skarpt på att börja kliva upp fem varje morgon. Det skulle vara något, att vara vaken före tuppen alltså.
Till frukost blev det: två mackor med ägg, obóy (såklart!!) och en till macka med ost och gurka. Magen kurrar inte och det är ett bra tecken på mätthet tycker jag!
puss / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0