GO, GO Blondinbella!!

Heja blondinbella! Jag älskar när Blondinbella visar hur smart hon är. (Hallå allihopa, blondiner kan visst vara smarta!?)
I frågan om svältande och att få ångest över mat som man äter , då är hon drottning. Då vet hon bäst!
Jag kopierade lite från ett av hennes inlägg om just detta, innan det kopierade har hon skrivit om någon diet och när allt detta ska ta slut, när folk ska sluta spy upp maten som vi äter för att överleva.

"Jo, när förebilder, kvinnor och män som många följer slutar att hetsa kring mat och vikt! Carolina Gynning är en ball tjej, men hennes coolhet försvinner när hon indirekt uppmuntrar unga läsare till samma vikthets som hon själv lider av. Jag har vänner runt omkring mig som drabbas allt eftersom. Jag står där helt hjälplös och ser på, för hur jag än är på dom med maten har sjukdomen redan etsat sig fast. Egentligen spelar det ingen roll hur mycket jag skulle skriva om det i bloggen, för jag vet att vissa av er som läser bloggen, ändå spenderar timmar varje dag med att få ångest över maten, väljer att hetsäta och kräkas upp det eller att inte äta något alls. Ni vet hur farligt det är men ändå fortsätter vissa av er! VARFÖR?

Det får aldrig bli okej i samhället att stå och diskutera hur man lättast kräks utan att det ska höras, eller ge tips om hur man dämpar hungerkänslan. Jag blir så otroligt ledsen när jag får mail från tjejer som mixtrar med maten, som tycker att ni väger för mycket.
"

Jag säger bara go blondinbella go go go go!
nu mina vänner, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0