året som varit

Jag tror jag hänger på trenden och visar hur mitt 2008 har varit i bilder. Bättre sent än aldrig!

Januari
I januari var jag mycket med Madde, Frida och Klara. Vi hade alltid aproligt :)



Jag, Ida, Frida och Matilda spelade mycket spel.



Februari
Det var vi mot världen, typ.



Mars
Jag och Frida var tuffa och hoppade från hennes tak.

Melodifestivalens genrep! Sibel är så söt

Bästa Matilda och Madde fyllde även byxmyndig denna månad. : )


och min lillebror fyllde nio år!


April
Jag och Frida shoppade på coop xD


I April hade vi även våran första picknick 2008.

Malinx2 är coola!

Klara fyllde byxmyndig, hon också! :)

I mars var jag med Ida och Matilda ganska mycket


Jag och Ida åkte till Luleå med unga örnar i April!

Och så hade vi en väldans rolig frilufsdag i gropen denna månad också.

Den här månade åt jag också årets första mjukglass! mums


Maj
Sommaren började komma väldigt sakta , och snön smälte ännu saktare men det var varmt ändå.
Så en hel natt sjöng vi singstaar och sov ute med massor av filtar.


Jag och emma var väldigt coola denna månad


Vi hoppade mycket studsmatta och hade mer picknickar :)



Denna månad köpte jag även en avslutningsklänning och skor



Juni
Sommar.Skolavslutning.Min syster 17år. Picknick. Jag 15 år.Kirunafestivalen. <3

Hejdå 8;an!



En dag i skogen x')


grattis Malin!




En dag i morfars stuga :D



Kirunafestivalen, WIIIE



SÅ! De sex månaderna som är kvar får ni se en annan gång. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0