fredag!(för att det är en rutin med denna rubrik)

När det är marknad av något slag, vinterfestivalen, kirunafestival (oftast) så är det alltid kallt, kallt, så kallt att man fryser så man skakar. Okej kanske inte på festivalen, men då är det kallt för att vara på sommaren. Och det är ju sjukt typiskt. För där står vi, alla lite extra fina, och fryser, fryser, fryser. Varför skriver jag det här egentligen?Jo, för idag vad jag med min vän och kusin Ida på marknaden. Inköpen blev tre remmar (är så besviken på melon rämmen) och en grönt block och en svart stilig penna. Happy face. Nu kan jag äntligen skriva meningar som sitter fast i mitt huvud och helt vanliga dagboks texter, ni vet ? För mitt förra block, leopard blocket, tog slut för någon dag sedan. Då blev jag så desperat att jag var tvungen att skriva på annat papper, typ sånt som man kan få när man är på en föreläsning för att kunna anteckna. Iallafall, have a nice day ! ... och bara därför;


(kom ihåg; för er skull!!) puss !

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

hoppas du får en bra helg :)

puss!

2009-02-14 @ 13:08:27
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0