två minuter långt inlägg

Gah! Nu har jag läst ut 'när jag hör din röst' , igen. Fortfarande så bra. Min fråga Till Robert Pattinson ägde förresten alla andras, bara läs själva.

This is to Robert! :)
First, you are an amazing actor and you have a fabulouse hair.
I have a lot of questions, but will you ever come to Sweden and visit us? You and the "twilight teem" are very welcome. My next question is if you ever will understand how everybody actually like you and think that you play Edward Cullen very great?
I will not ask you to marry me because I already know the answar BUT if you could choose one person in the world, who would you marry tomorrow? Love/ Malin
Ja, jag skrev faktiskt en fråga även om miljoner av andra twilight nördar också har gjort det. Men min fråga (frågor) är så väldigt bra tycker jag. Till er som inte förstår vad jag menar: det är en twilight-sak, man kan fråga frågor till vampryerna. gah, jag vet! Människor runt om i världen sitter framför sina datorer och försöker komma på den bästa frågan. Och jag kommer inte att ge er länken, av ondskefulla skäl. mohahah. jag älskar er också. puss.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, jag läste ut När jag hör din röst för andra gången igår :P Och idag får jag Ljudet av ditt hjärta! :D Har inte läst den ännu. Längtar dock ändå till fjärde boken som jag beställde i lördags :)

Sannerligen mycket bra frågor också, måste jag säga. :)

2009-03-02 @ 12:51:08
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0