förvirrad

okej!? vad ska vi kalla det som just hände? Kanske melodifestivalens största misstag!!
För när jag fick veta att BWO skulle tävla mot den där flickan ni vet? Tror hon heter Molly,,, eller Dolly. Iaf så trodde jag heltklart att BWO skulle krossa hennes dröm i miljoner små bitar. Så därför trodde jag att jag hörde helt fucking fel när dom sa hennes namn...? Sedan trodde jag att det var fel på röstningen (tror det ännu).

Martin Rolinski in my heart <33333 He will kick some ases in Globen.. On some way. And we all know that! But mabey he can take his jacket off when he does. Because I think my sister has right about that. (bwo skulle ha vunnit om han hade haft mer u-rigning.... )
HE'S SENT FROM HEVEN. love / Malin

Kommentarer
Postat av: DU VET ;D GEEEENOM... MIT IP :D MEN DU.. kan man se på bdb.. oxå ..genom ip om man kommenterar anonymt?!?! ;p

MOLLY ÄR MKT VÄRDARE. Hennes röst är ju himmelsk. Det var inte fel på röstningen ..det kan jag lova ;b



förresten.. kunde han inte ha mer urringning än han redan hade.. haha !

2009-02-22 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0