vad är så skört att det bryts om du säger dess namn?

idag har jag tjänat några fler vuxenpoäng och varit på banken. efter bankbesöket vandrade jag och min syster till bliblioteket, igen. Var där igår också. Men jag gillar bibblo så det gör inget. Tänkte visa vad jag lånade för böcker.
En komikers uppväxt med jonas gardell.

den här boken heter 'sex veckor' och är skriven av kate cann, och har inte alls så fin framsida som jag hoppades.

Kort kjol ska tydligen var en bok som får ditt hjärta att svida.

Mycket fin titel tycker jag. ska börja läsa den nu!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 18:24:22
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Evelina

Åh, jag undrar om jag har läst den där "Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn?" Jag vet att jag har läst på baksidan av den, och jag är rätt säker på att jag läst den. Har dock ingen aning om vad den handlar om. "Kort kjol" har jag läst, men minns inte vad den handlar om heller, haha, men jag minns att jag tyckte att den var bra. Alla hennes böcker är bra.

Och "Sex veckor" lånade jag ganska nyss, men jag läste den aldrig. Är den bra?

2009-08-13 @ 23:14:51
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0