hon tog det till nästa level, åååh my gosh

hej älsklingar. idag har jag köpt en silverpenna för femtio spänn, femtio jävla spänn. Värsta rånet ju. och när jag kom hem funkade den inte! men nu, nu har den börjat fungera och tack gode gud säger jag för det. Annars hade jag varit tvungen att skrika på mannen som sålde en silverpenna till mig för först sjukt mycket pengar och som sedan inte fungerar som den ska. men skönt, nu slapp vi det! idag har jag också prommenerat i ösregn med min vän ida som förövrigt tror att en nektarinkärna kan bli ett avokadoträd. Snacka om att ta det hela till nästa 'level'. och hahahhaha, nyss gav jag nog johan palm den roligaste frågan i hans frågestund på hans blogg. bara därför får jag inget svar. så brukar det vara. folk vill inte avslöja för mycket av deras personliga liv. hahhahaha. tell me everything. för er som undrar så ska jag kanske testa på en ny pysselteknik på matildas och lovisas jobb imorgon, om jag orkar vakna förståss. jag låter ödet bestämma. Nu ska jag testa min nya silverpenna. och jag känner att det här var det värdelösaste inlägget på länge. och kanske kommer jag att radera det imorgon, om inte.... ni övertalar mig. over and out
ps. nu finns det ben and jerry's på okq8 för femtiofem spänn styck och två för hundra. jiiippppiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0