you go girl ??????!!!!!!!

jag tänkte skriva ett super långt  you-go-girl-inlägg till Heidi för att hon vände på klacken och gick. Men hur fan kunde jag ens tro det? Spencer har fångat in henne i sitt spindelnät för så länge sedan, och hon kommer aldrig att komma bort därifrån. usch. Spencer är som alla de onda figurerna i alla superhjältar filmer tillsammans.
Som ni kanske förstår så är det the hills som är centrum i min hjärna just nu. (andra avenyn nästa).

hur många gånger har inte Spencer fått heidi att gråta? och hur många gånger har inte jag och du svurit och sagt att nu kommer hon fan att lämna honom, hon måste. Och hur många gånger har vi inte blivit så jävla chockade över att hon förlåter, gång efter gång. ?????? Och heidis hundögon ser alltid så ledsna ut. Hon behöver sin Lauren, inte sin Spencer. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma

2009-04-15 @ 17:53:33
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: Anonym

he-he oj!

FAN VAD JAG HATAR HATAR HATAR SPENCER. OM JAG HADE STÖTT PÅ HONOM NÅGON GÅNG HADE JAG NOG RÅKAT DÖDA HONOM.

2009-04-15 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0