man blir som dom man umgås med ???????

Ibland borde lek och skoj vara barnförbjudet. Dagar då lärarna tillexempel plockar fram sin snusk-humor.
Idag nämdes meningar som: Men åh, den kommer inte upp. Men åh, den kommer inte in. *Skratt*. ÅH! Ja, den kom!!
Och idag fick jag även läran av massor av ord när Ida skulle försöka säga "bröstupphållare" (var det så?). Alternativen blev 1. Bysthöllare 2. Böstuppe 3. Bröstyppe 4. Bröstöppe. Men ni förstår givetvis att det kan vara svårt att hitta rätt ord ibland (har ni några egna exempel??????) . Men vi tyckte ändå att dagen gick bra trots att vår speceilla lilla humor kom fram. Ända tills.................................... Joel 5 år inte fick på sig skorna och skrek " JAG FÅR INTE IN DEN!!!!!!!!!!" okej. Man blir som dom man umgås med. Det är inte mitt fel. punkt. adjö.

Kommentarer
Postat av: emma

eller så beror det på att du är helt jävla dirty malin...fast kommer ihåg en gång när min lärare skulle lära mig virka ungefär såhär lät det!: "och så in genom hålet och så ut. in och ut. in och ut" trodde jag skulle dö!

2009-04-08 @ 08:17:33
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0