have a nice single lonely life

alltså, okej. The hills goes crazy. Och fan vad jag Hatar att Heidi, har hon några celler i sin hjärna alls som fungerar som de ska?? Börjar tveka. Samma sak med Spencer, men jag honom har jag ju aldrig ens haft förväntningar på. Men annars så känner jag att de två nya avsnitten av the hills har startat igång mitt ha-begär igen. Det känns ju iaf som en lättnad. hahah. Idag fick jag förresten tågbiljetterna till och från Stockholm hem i brevlådan. Dock önskar jag att den andra biljetten skulle ta mig till Göteborg istället för hem igen. Men någon gång, ja någon gång. Då ska jag till Göteborg.

Jag har varit så ensam så länge nu
Att jag byggt en skyhög mur runt mitt hjärta
För ingen skulle någonsin få komma in
Men så kom du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0