My getaway

Nu sitter jag här och lyssnar på Sebastians nya singel. Grymmt ! Vid ett tillfälle kännde jag att jag faktiskt hade förväntat mig liiite mer av denna man, men lite längre fram i låten undrar jag vad fan jag tänkte då. haha åh :)
Här kan ni lyssna och se videon!!

Efter andra lyssning så har jag ändrat mig, såklart! haha, början är bäst. Jag gillar när det blir hest, mums! Efter tredje lyssning så kan jag inte riktigt bestämma vad jag gillar mest. Det får ni avgöra.

Nu är det förresten bara elva fjuttiga dagar kvar tills jag och Frida (skulle vilja skriva har trekant med BjörnG) ska se Björn Gustafsson! Puss!

Kommentarer
Postat av: lars-peter

Det kommer gå fort <3 !!

2008-09-22 @ 19:03:38
URL: http://jagharingetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0