Kan det vara kärlek?

Igår gick jag på biblioteket med mina vänner eftersom jag är en boknörd. Jag älskar att läsa, eller i varje fall när böckerna är bra. Just nu läser jag en bok som heter syskonkärlek. Det är samma författare som till "knappt lovlig" och "som jag vill vara" som har skrivit den. Ni vet dom där böckerna som jag älskar?
Iallafall "syskonkärlek" handlar om en tjej med ett funderande hjärta. Hon undrar om man kan vara kär i sin egen bror, ja alltså i sin alldeles egen bror. Svar ja! Det kan man. Åh den här boken är så fin, så tragisk, så bra. Jag återkommer när boken är utläst.

nu ska jag sluta vara en boklus och gå ut med mina vänner som är minst lika bra som mina bästa böcker!
puss

EN DAG SENARE , nu har jag läst ut syskonkärlek. åh, läs den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0