en liten sammanfattning

med bilder!






pusspåer

Kommentarer
Postat av: matildap

åh såg att du skriviten kommentar på min förra blogg www.flyktsodaa.blogg.se, iaf tänkte svara på den nu såhär en evighet efter :)



du skrev att man inte skulle visa brösten för sin egen säkerhet, att föräldrar osv inte skulle vela att någon äckelgubbe sitter och tittar på ens bröst och för att man skulle ha lite själv respekt.



jag förstår det mesta av vad du skriver, som med att äckel gubbar kan sitta och drägla över yngre tjejer osv. men jag förstår inte varför man inte skulle ha själv respekt om man väljer att visa brösten. om man nu vill visa brösten så har man ju ingen själv respekt för sig själv om man då inte visar brösten fast man vill. alltså bröst är ju bara bröst, som nya byxor är nya byxor. jag har aldrig tyckt det varit någon stor grej eller att man inte skulle respektera sig själv för att man visar brösten. iaf tänkte bara skriva en snabb trudelutt som svar på det du skrev :)

2008-10-30 @ 00:32:45
URL: http://dunklarum.devote.se
Postat av: matildap

åh såg att du skriviten kommentar på min förra blogg www.flyktsodaa.blogg.se, iaf tänkte svara på den nu såhär en evighet efter :)



du skrev att man inte skulle visa brösten för sin egen säkerhet, att föräldrar osv inte skulle vela att någon äckelgubbe sitter och tittar på ens bröst och för att man skulle ha lite själv respekt.



jag förstår det mesta av vad du skriver, som med att äckel gubbar kan sitta och drägla över yngre tjejer osv. men jag förstår inte varför man inte skulle ha själv respekt om man väljer att visa brösten. om man nu vill visa brösten så har man ju ingen själv respekt för sig själv om man då inte visar brösten fast man vill. alltså bröst är ju bara bröst, som nya byxor är nya byxor. jag har aldrig tyckt det varit någon stor grej eller att man inte skulle respektera sig själv för att man visar brösten. iaf tänkte bara skriva en snabb trudelutt som svar på det du skrev :)

2008-10-30 @ 00:33:02
URL: http://dunklarum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0