ni som känner min blogg vet

nu är jag här bara för att medela att jag inte har dött. Och som rubriken säger så vet ni som läser min blogg dagligen att ibland älskar jag att skriva så då kommer det typ flera inlägg med några minuters mellanrum. Men ibland, oftast när det är skolan så hinner jag inte blogga eller så har jag helenkelt inte lust. Tänkte bara säga det till er som inte redan har märkt det.

Igår var det ungrfär det bästa tv-dagen på hela veckan. Andra avenyn och ugly Betty samma tid, sedan desperate housewife och sedan Christine. Christine och hennes kompis är så roliga.



förresten så fick jag ett svar av Lars på myspace igår. kul va? puss!


Kommentarer
Postat av: kommentar från Svalbard!

Hejsan!!!! Har inte kommenterat i din blogg på længe nu, men nu blir det av :) Sitter i Evas ( min slækting) vardagsrum och førsøker komma på något att gøra... Det ær så mørkt hær, dygnet runt næmligen.... Man blir så trøtt av allt mørket! Men ændå tycker jag att det ær vældigt fint hær med fjællen och så :D ska æta en sån dær norsk bakelse en Mørkerboll eller vad det nu heter.. Hare bra! // Wilma

2008-11-13 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0