Vänner är som diamanter, dom är väldigt dyrbara!

Dessa är några av mina diamanter;

Min syster
Vi kan prata om allt, vi kan skratta, vi kan gråta, vi kan sjunga, vi kan skrika, vi kan drömma.
Jag tror att alla behöver en syster som min!
image659


Frida
Hon är en söt tjej som man aldrig har tråkigt med. Vi fnittrar ,vi fotar, vi diskuterar, vi busar och vi gör allt som två fina vänner gör! Jag tror att vi kommer hålla kontakten för alltid. : )
image660

Ida&Matilda
Jag och Ida har kännt varandra i evigheter och kanske beror det på att vi är kusiner. Vi är lixom Fjällborg1 och Fjällborg2. Och Matilda är lixom våran lilla Fjällborg3. Även om vi inte är med varandra varje dag så hittar vi alltid på något trevligt när vi väl är med varandra. Då är det äventyr! pusspåer
image661


Jag har några fina diamanter kvar att skriva om, men det sparas till en annan gång! för nu ska jag plugga.

pusspåer!


Kommentarer
Postat av: camilla

nej men kolla så fin bild på emma! men jag gillar dock inte vad jag ser i hörnet, hoppas den där burken inte är din emma. fy.

2008-05-29 @ 21:58:55
Postat av: jag

det hoppas inte jag heller. fyfy :)

2008-05-30 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0