tio minuter senare

hittar jag skor med alldeles för höga klackar men som är alldeles för lockande även för mig som inte enns äger ett par skor med höga klackar! Men det är fan på tiden snart !! ;) + att denna internetaffär verkar förstår att det finns folk med småa fötter! minsta storleken; 35
Visst känns det som om jag borde skänka lite fina pengar åt dom.???????????????? Vi får se!



Jag hittade tillochmed min favorit bloggerskas skor! :) Dom som ser mest stadiga ut, dom andra se fööör vingliga ut.

peace out!

Kommentarer
Postat av: Emah

det är faktiskt inte så hemskt svårt att gå i högklackade skor. man får bara öva lite, sen går det galant.

2008-05-11 @ 11:06:13
URL: http://emaaahs.blogg.se
Postat av: Klara

haalllllåååååååååååå?! vad heter sidan då? ;P

2008-05-11 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0