knasiga tankar?

Så himla länge nu har jag gillat Sebastians musik och gör det fortfarande. Det är bara så att jag har blivit lite ledss på den senaste skivan och väntar glatt på den som han ska börja spela in nu. Tanken med att jag skriver det här är för att jag blir liiiiiite ja jag vet inte vad men jag känner att något inte stämmer. För varje gång när Sebastian har skrivit något i sin blogg finns det dom som alltid kommeterar ungefär längre än vad hans eget blogginlägg är. Jag menar en kommetar är väll inte till för att berätta om sitt liv? jag vet inte men jag har iaf aldrig kommeterat i någons blogg en sån lång kommetar. Självklart får man göra det, men jag börjar nästan tro att det är någon tävling. Den som kommeterar längst är det bästa fanet? Eller den som är på mest konserter gillar honom mest.? alltså ja hoppas ni förstår vad jag menar och försöker säga er! ville bara få ut mina dumma tankar och jag vet att jag låter som en tre åring (:

pusspåer


Kommentarer
Postat av: syster

jag förstår precis vad du menar :)bara för att man inte skriver dom längsta breven och sett mest konserter kan man gilla bandet/artisten lika mycket! självklart är det så :)

2008-05-07 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0