Flickan med guldbyxorna

Nu sitter jag här och funderar över hur mina pengar ska räcka till allt jag vill ha. Det är märkligt hur det varje gång är som om någon har tagit en hundralapp av mig. Alltid försvinner mina pengar, men jag antar att jag bara är väldigt bra på att hitta något att köpa. Inte alltid bra saker dock. Men igår köpte jag faktiskt värsta söta ballerina skorna och ett par heta brillor.
Nu vet jag helt säkert att jag är beroende av att köpa mina så efterlängtade skivor. Om jag fick önska något just nu skulle det vara att få 5 stycken gratis skivor från cdon.com. Först vill jag ha en the killers skiva, och sedan kanske jag vill ha en HIM skiva. Jag gillar rock, faktiskt lite mer än jag har trott tidigare. Iallafall så måste jag fynda några fina sommar klänningar också. Detta blir svårt, men jag tror jag klara det. Hoppas. Typ önska mig lycka till och trolla mig till flickan med guldbyxorna. Tack!

image644
bara för att vi är bäst!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0