åhhh

När jag blir stor ska jag starta en egen tidning.  Jag ska bo i ett ljusrosa mysigt hus. Jag ska ha en svartprickig katt som ska sova på soffan ganska mycket. Min tidning ska utstråla lycka och vem som helst ska få vara med i den. Min mamma, min pappa, min syster, min bror, min hund, mina vänner, min morfar, min moster, dom som jobbar på ICA , killar med smala ben och ja vem som helst. : ) Varje sida i tidningen ska få läsaren att skratta , le eller ja gråta. Jag vill iaf att min tidning ska förmedla känslor. Jag vill att alla killer, tjejer, flickor, pojkar, gummor, gubbar, män ska springa till varje affär och leta efter det nyaste nummret. Så ser nog lite av min framtid ut.
Förresten så ska mitt ljusrosa hus vara fyllt massor av fina saker, rosa saker, blåa saker, röda saker, svarta saker, gula saker , orange saker och ja ni förstår nog.  Och en dag ska min prins få flytta in dit.


Det här här mitt framtida hus
image653
Och så här stor garderob ska jag ha. .. Och ibland kanske tjejen på bilden kommer och hälsar på :)
image654

Detta kommer att bli min favorit affär.
image655
Och så här ska sidorna i min tidning se ut;
image656
image657
image658

Kommentarer
Postat av: Sandras största fan ;D!

HAHAH NAAA, får man komma och hälsa på i ditt dockhus någon dag? =)
jag kmr btw, preumenera på din tidning x)
du har aldrig berättat dina framtidsplaner för mig btw :OOOOO jag vet att du har mer tankar, berätta för mig (a) ?!

2008-05-17 @ 21:06:57
URL: http://FiiaNiva.blogg.se
Postat av: FRIDA *****

fatta inte vars namnet kmr ifrån ;s

2008-05-17 @ 21:07:39
URL: http://FiiaNiva.blogg.se
Postat av: jag

Du är varmt välkommen! :)

2008-05-18 @ 13:48:37
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0