Tusen små bitar

Jag har just läst ut min bok, tusen små bitar! Ja visst är det typ den bästa boken jag har läst ever. Det enda jag vill göra är att rekomendera er att läsa den, annars vet jag att ni missar något väldigt bra.
Tusen små bitar bygger på en sann historia om hur en killes drog & alkohol missbruk började och hur det slutade.
Boken är väldigt beskrivande och indragande. Jag lovar dig, redan efter första sidan är du såld!


Och nu håller min mammi på att tjata om att jag ska ha en vinterjacka på idag på Kirunafestivalen, men det tänker jag inte. Jag tänker ha mitt lilla tyg-stycke till jacka, som min mamma kallar den. Själv kallar jag min jacka för jacka!

pusspåer och glöm aldrig " vill man vara fin får man lida pin"

Kommentarer
Postat av: Maria

Den låter intressant, boken alltså ^^* Ska nog låna den på biblioteket eller nåt, om den finns xD

Ha det bra!

2008-06-28 @ 11:22:22
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0