an unexpected love

Igår såg jag på en film. Jag orkar inte börja skriva vad den handlar, så det här skriver kanal 5 om den. Förresten så heter filmen an unexpected love!

"Kate Mayer verkar ha allt, en trevlig villa, två fina barn och en hängiven man. Men Kate är allt annat än lycklig.

Hon är besviken på sitt äktenskap och på sitt liv. I sin jakt på lyckan ansöker hon i ren frustration om skilsmässa, hon skaffar sig sitt första jobb någonsin på en liten mäklarbyrå.

För att göra det hela ännu mer komplicerat blir hon attraherad av sin nya chef, Mac, som råkar vara en kvinna. Vågar Kate följa sitt hjärta i sökandet efter äkta kärlek, trots omgivningens reaktioner?"


Den var faktiskt riktigt bra. och vet ni ? den fick mig att hata homofober ännu mer, jag menar varfrö ska man inte få vara med den som gör en lycklig?
fundera på det ni!

puss!


Kommentarer
Postat av: Klara

jag hatar också homofober! jag läste nånstans, i vecko revyn tror jag, att alla killar är homofober, men det stämmer ju inte?!

2008-07-28 @ 19:16:05
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0