nu vet jag också

Nu när både min favorit bloggerska och min syster har gjort detta så har jag länge vetat att det är min tur. Jag har tänkt, undrat, funderat, tänkt och nu vet jag. Så här skulle jag vara om jag var en kille!

Jag skulle nog se ut ungefär så här





Och jag skulle klä mig i svarta åtsittande jeans, nitbällten, skjortot, randiga tröjor , koftot och band t-shirtar.
Jag skulle även äga vita och svarta tygskor och ett par myggjagare. En axelväska skulle slängas över axeln varje gång jag skulle gå ut.

Jag skulle vara lång och smal så dessa kläder skulle ju passa mig utmärkt. Jag skulle ha haft isblåa ögon, och mörktbrunt trassligt, lite lockigt, halv långt hår.

Tjejen jag skulle bli kär i skulle vara fin och rolig! Vi skulle kunna äventyra tillsammans, efter som jag själv skulle gilla att upptäcka nya saker. Om jag vare en kille skulle jag alltså resa mycket med min flickvän. Hon skulle nog se ut ungefär så här:

och föresten om jag skulle vara en kille skulle jag skratta mycket,mycket,mycket! (som nu typ XD)

puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag ÄLSKAR Christian från projekt runway, älskar älskar mest av allt! Vinner han inte så dör jag!

2008-08-07 @ 15:45:45
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0