Nu är jag tillbaks efter att ha sett sex and the city

och här kommer vad jag tycker! 
Ända sedan jag har börjat läsa sandras blogg har jag alltid tyckt att hon har bäst åsikter, men här vinner faktiskt jag! (för er som inte vet tyckte hon tvärtom än vad jag tycker)Den här filmen är faktiskt underbar! Jag gillar filmer där du kan gråta och skratta, och ja det här är en sån film. Sex and the city filmen berör mig ända in i hjärtat. jag trodde nog aldrig att jag skulle skriva just den "klassiska" meningen i min blogg, men nu kunde jag inte låta bli. :) Och som jag sa till min syster på vägen hem " när jag är trettio ska jag också gå i högaklakar... eller ja, när jag är femtio också"

puss! och ja, ni förstår väll att jag rekomenderar den till er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0