K+M = sant

Idag efter skolan gick jag direkt till min vän Frida, vi kollade lite tågbiljetter och sånt till luleå. Efter det när jag gick hem och tittade i brevlådan hittade jag något roligt. Min klänning hade kommit! Ni vet den dära som ser ut som ett vitt linne med en svart kjol över? Den passade som handen i en handske, eller inte riktigt. Men det fixar jag till med symaskinen, men när jag har sytt upp banden lite så jag inte visar hela min uringning och lite mer så får ni se en bild på mig och den tillsammans. Om jag skulle skriva en bok om mig och klänningen skulle den heta K+M=sant (onödig fakta, jag vet!)
Så här lyxigt kom den hem till mig!

PUSS!
förresten dagens låt är denna!


Kommentarer
Postat av: emma

varför just K+M=sant?

2008-08-31 @ 14:12:31
Postat av: Emelie

snygg klänning! :)

2008-08-31 @ 19:20:29
URL: http://enemi.blogg.se/
Postat av: Malin, jag hej

emma: K = Klänningen M= Malin

Emelie: tacksåmycket!

2008-09-02 @ 19:10:23
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0